srsfeqah.fotopages.com

By: srs feqah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 30-Sep-2009 09:30 Email | Share | Bookmark
JUADAH RAMADHAN

Assalamualaikum & selamat sejahtera

PELIK TAPI BENAR
Ramai yang boleh melakukan ibadah PUASA dengan baik WALAUPUN memakan masa sehingga 13 jam, TETAPI tidak mampu menunaikan SOLAT FARDHU yang hanya memerlukan kurang 10 minit untuk didirikan. Semoga kita sentiasa mendapat hidayah Allah..

SELAMAT BERAYA kepada semua (masih ada mood raya)

JUADAH RAMADHAN
Ramadhan tahun ni 'kurang umphh'. Malas sungguh nak masak Cuma sekali sekala sahaja masak sendiri, yang selebihnya 'lu pikir sendiri lor' Ini sebahagian koleksi juadah Ramadhan yang sempat dirakamkan

Kuih paling teramat sangat sungguh favouritest nian; KUIH GELANG @ KERIA


Simple but marvelous; SAMBA IKAN BILIH POTAI


KELOPONG @ ONDE-ONDE @ BUAH MELAKA


Menu Barat pun ado; FETTUCCINE BOLOGNESE resipi sendiri


Sebenarnya teringin sangat nak makan SPAGHETTI BOLOGNESE, tapi takde rezeki; kebetulan masa tu spaghetti jenama yang halal dah habis. Fettuccine pon, fettuccine la..Layaaannn Selain spaghetti, ada 2 jenama coklat yang suka sangat makan, tapi rupa-rupanya takde logo halal, so bye bye Snick**s & Ma**

Cadang nak upload gambar juadah Syawal jugak, tapi photobucket pe cer? kan Adam Danial?



Wassalam


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net